عشق نافرجام

قسمت دوازدهم

سلامممممممممممممممممم به شماهایی که مطالبمو میخونید دوستون دارم

هی بذارید باز حرفای دلمو بگم

الان دارم باتنهایی وخودم میجنگم وفقط لبخندمیزنم وبه اسمون نگاه میکنم ومیگم خدایا توبمون کنارم خیلی بهت نیازدارم خیلی ومیگم خدایا تازه قدرتو دونستم وفهمیدم هیچکس لیاقت محبت منو نداشت خدایاتوبه محبت من نیاز نداری ولی من نیازدارم

من الان باید تمام حواسمو به درسام جمع کنم واسم دعاکنید

دل من ضربه خیلی دیده خیلی ادما دلمو اذیت کردن واسه دلم هم دعاکنید بوووووووووووووس

تنهام نذارید همیشه بیادپیشم ونظربذارید



نظرات شما عزیزان:

fariba
ساعت11:47---9 خرداد 1392


هر چه قدر دور باشیم

باز هم نزدیکیم..

بالا رو نگاه کن..

هر دو زیر یه آسمونیم..
.
ممنونم عزیزم. منم لینکت کردم گلم..


نازنین
ساعت21:33---1 خرداد 1392
سلااااااااااااام بر آجیه مهربونه خودم...

میبینم که حالت خوبه...بعلههههههههه مگه میشه آدم عاشق خدا باشه و یه دله دریایی داشته باشه و خوب نباشه؟؟

گلم تو که تنها نیستی...تو خدا رو داری و اونم حواسش بهت هست...پس نگو تنهام

خوشحالم که حس میکنم روحیت بهتر شده

میسی که پیشم اومدی بازم بیا...منم بهت سر میزنم...

البته بیشتر درساتو بخونو خودتو به اینجا وابسته نکن

من در حدی نیستم که بخوام کسی رو نصیحت کنم فقط حرفای دلمو نظرمو بهت میگم ...حرفایی که مطمئن باشم درستنو میزنم

عسیسه دلم همین که همیشه با خدا باشی و بعد نماز باهاش حرف میزنی کلی بهت آرامش میده...تا نخوای نمیتونی آرومه آروم شی...سعی کن به مسائل بی ارزش و آزار دهنده فک نکنی...اینجوری به اون قضیه نگاه کن که خدا خواسته یه جورایی امتحانت کنه و یه درسایی بهت بده که مطمئنم میدونی چه درسایی..

با افتخار لینکت کردم خانوم گل..

از این لحظه به بعد رفتی تو لیسته آجیای مهربونم...

شاد و خندون و موفق باشی

یا علی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,15:39به قلم: یه دوست ™